hannihanni

Alla inlägg under november 2010

Av Hanne Trägårdh - 11 november 2010 15:28

detta är den 6e dagen i rad som det regnar. non-stop. och det slutar aldrig heller. det är helgdag idag här i frankrike. måste säga att jag älskar frankrike när det kommer till alla deras tusen helgdagar! de älskar verkligen att vara lediga. no complaining here..tackolov så har jag inga måsten. sitter här hemma i min mjukisdress och tittar på SATC och ritar. och ritar och ritar. älskar den känslan. att kunna rita vad jag vill och hur jag vill det. det var länge sen jag gjorde det. av ren slöhet antar jag. visst jag har ritat i min lilla bok som jag alltid har med mig i min handväska men färgläggaför hand/illustrator, det var väldigt länge sen jag gjorde det och jag måste säga att det känns skönt!och kul för den delen,internet funkar sisåsär idag så det blir ingen bild som jag hade tänkt mig(kameran är hel igen btw, thank god för det!)hoppas ni har en vacker dag i regnet(om ni befinenr er i frankrike eller några andra delar i världen där det rgenar dvs=))loveh

Ovido - Quiz & Flashcards